Olen ottanut Maurelitan haasteen vastaan ja kerron itsestani seitseman faktaa:

  1. Olen asunut Suomen lisaksi seitsemassa eri maassa. -94 muutimme miehen kanssa Ruotsiin Tukholmaan kesatoihin. -95 olin opiskelijavaihdossa Saksassa Hapurissa kolme kuukautta. Vuonna -97 varsinainen ulkomaan uramme alkoi kun muutimme Kreikkaan Ateenaan vuodeksi. Kreikasta muutimme Unkariin Budapestiin, jossa asuimme kaksi ja puoli vuotta. Seuraavaksi oli vuorossa maanosan vaihdos ja muutimme USA.n Seattleen vuodeksi, josta muutto kolmeksi vuodeksi Dallasiin. Dallasin jalkeen palasimme puoleksitoista vuodeksi Suomeen, josta muutimme Turkkiin Istanbuliin elokuussa -06.
  2. En juo ollenkaan vakevia, silla olen aika pieni kokoinen, ja saan aivan jarkyttavan krapulan jo yliannostellusta viini tai olut maarasta.
  3. Nykyaan pidan ystaviini aivan liian vahan yhteytta.
  4. Nautin muutoksista. Olen viime aikoina miettinyt, onkohan meidan perheesta ikina asumaan aloillaan samassa maassa, samassa talossa ( mokkia lukuunottamatta), esim parikymmenta vuotta? Tuntuu melkein absurdilta. Inhoan kuitenkin liian nopeaa hotkyilya, enka pida akkilahdoista.
  5. Lasten syntyman jalkeen "joudun" varjaamaan tukkani vaaleaksi, koska se ei enaa itsestaan tule halutun variseksi.
  6. En ole ikina kaynyt Helsingissa kaikkien tuntemassa ravintola Karle XII.a. Onko se hyva vai huono merkki, en tieda....
  7. En ole viela uskaltanut tana kesana uida meressa vaikka onkin jo heinakuu..

Yksittaisten faktatietojen miettiminen tuntui hankalalta ja vei lahes kaksi tuntia...

Haasteen seitsemasta faktasta voi vapaasti ottaa vastaan jokainen lukija!